dilluns, 23 d’agost del 2010

Benvinguts al Nord (Riveira Sacra)

5 comentaris:

  1. La veritat es que mai he visitat el Nord d'Espanya, més enllá de Pamplona y Euskadi, per raóns familiars, pero, si no m'equivoco, no crec que m'agradés gaire, ja que cap de les ciutats del mar cantàbric i voltants es res de l'altre mòn, tot i que en totes hi ha un monument excepcional (diría que especialment les catedrals) i la natura no em crida gaire, pero bueno, no crec que m'importes poder veure la Lluna i les eternes acompanyants escoltant "Moonlight serenade".

    http://www.youtube.com/watch?v=n92ATE3IgIs

    ResponElimina
  2. ai, àlex, que equivocat estàs!! hi ha ciutats i pobles preciosos pel nord de la península. i per molt que no et cridi la natura hi ha paisatges realment espectaculars que t'inspirarien un munt de poesia..!

    per cert, paula, precioses les fotos ! :)

    ResponElimina
  3. L'estiu que ve vull fer una ruta així, les fotos són precioses, m'encanten moltíssim! Artista!

    ResponElimina
  4. Ante tanta insistencia... potser m'he equivocat... pero aixó d'inspirarme Poesía, no he sé pas, Carina, em sembla que mai he descrit un paisatge en versos, i també em sembla que em quedaré sense fer-ho...

    ResponElimina
  5. Ànim amb la inspiració, o amb el temps per escoltarla, olorarla, tastarla, contemplarla i fer-la tangible.
    Sort Paula.


    Àlex Gállego Casals

    ResponElimina